Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑ ΤΟ "ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ"


Λίγα λόγια από μένα για το νέο μου βιβλίο 



 Τελικά είναι απίστευτο. Εκεί που πιστεύεις πως η έμπνευση σου σε έχει εγκαταλείψει, εκεί που θεωρείς πως την έχεις χάσει και πως δεν θα σε συντροφεύσει ξανά ποτέ έρχεται και σε πλημμυρίζει ολάκερη. Σε κυριεύει. Και δεν σου αφήνει περιθώρια διαφυγής.
 Κάπως έτσι συνέβη και με αυτό μου το βιβλίο.
Θυμάμαι άκουγα ένα τραγούδι. Ήταν τότε που η έμπνευση με προσέγγισε.  Στην αρχή με πλησίασε ήπια, νωχελικά, σαν φτερά πεταλούδας, χωρίς καν να με προειδοποιήσει. Έπειτα όμως μπήκε μέσα μου, ίσα και όμοια με παλιρροιακό κύμα. Και με κατέκλυσε δημιουργώντας ως δια μαγείας στο μυαλό μου την ιστορία.
Πόσο όμορφο είναι αυτό! Πόσο μοναδικό!
Από τη δεδομένη στιγμή όλα όσα κατέγραφα στις λευκές σελίδες του υπολογιστή μου δεν μου φαίνονταν πια και τόσο φανταστικά, παρόλο που ήταν…  Δέθηκα με τους ήρωες μου. Κι έφτασε η στιγμή που με καθοδηγούσαν εκείνοι κι όχι εγώ αυτούς. Η Έλντα, ο Ρομπέρτο, η Μάιρα κι ο Αλέξανδρος… Έγινα ένα μαζί τους. Και δεν με εγκατέλειψαν αλλά έμειναν κοντά μου ίσαμε το τέλος...
Εύχομαι λοιπόν η νέα μου προσπάθεια να σας αρέσει. Εύχομαι να σας ταξιδέψει και να σας πλημμυρίσει από μύρια συναισθήματα και εικόνες. Όπως πλημμύρισε κι εμένα, μερόνυχτα ολόκληρα όταν την έγραφα. Σας ευχαριστώ από καρδιάς…

Μαρία Προδρόμου


Δεν υπάρχουν σχόλια: