Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Παρουσιάσεις του βιβλίου "Τριαντάφυλλα του ανέμου" σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη



Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι. Ένα ταξίδι που με πλημμύρισε με εικόνες, αρώματα, συναισθήματα και ανθρώπους μοναδικούς που με αγκάλιασαν με αγάπη. Ό,τι και να γράψω δεν μπορεί με τίποτα να περιγράψει όλα όσα έζησα και αισθάνθηκα. Να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου ξανά – όσες φορές και να το πω δεν θα είναι αρκετές – τον εκδοτικό μου και τον αγαπημένο μου εκδότη Σάββα Προβατίδη για όλα όσα έχει κάνει για μένα, για την αγάπη με την οποία αγκάλιασε εμένα και το βιβλίο μου και την στήριξη του, τις αγαπημένες μου Θάλεια Κεφαλίδου, τη Θάλεια μου, δημιουργό του αληθινά μοναδικού και υπέροχου εξωφύλλου και την επιμελήτρια μου τη Μάγδα Τικοπούλου για την εξαιρετική δουλειά, το Βιβλιοπωλείο Μάτι στην Κατερίνη και τους ιδιοκτήτες του για την εξαιρετική φιλοξενία, αγάπη και τόσο οργανωμένη παρουσίαση - η καρδιά μου έμεινε εκεί  - την αξιολάτρευτη Μαρία Νταντάμη (φιλόλογο), την «Έλντα» μου όπως πλέον την λέω  που συντόνισε, οργάνωσε και παρουσίασε τόσο υπέροχα το μυθιστόρημα μου, την αγαπημένη Εμμανουέλα Μαριούλα που
απήγγειλε τόσο όμορφα αποσπάσματα από το βιβλίο, την Αμέλια Μαρία που έπαιξε στο πιάνο το κομμάτι που αποτέλεσε έμπνευση για να γράψω το «Τριαντάφυλλα του ανέμου», μα και τους εξωτερικούς συντελεστές της εκδήλωσης τους αγαπητούς μου Γιάννη και Έλλη Πασχαλίδη για όλα



Να ευχαριστήσω τις αγαπημένες που μίλησαν για μένα, την γλυκιά Μπέτυ Πόδα (διευθύντρια παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων) στη παρουσίαση της Θεσσαλονίκης και την πνευματική μου αδερφή, συγγραφέα Γεωργία Κακαλοπούλου, μαζί και τον αγαπητό Σταύρο Παρχαρίδη (ηθοποιό, σκηνοθέτη, συγγραφέα και σεναριογράφο) που διάβασε τόσο τέλεια τα αποσπάσματα καθώς και το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία για την πολύ όμορφη φιλοξενία. Να ευχαριστήσω την αγαπητή συγγραφέα – εκπαιδευτικό Λίνα Βαλετοπούλου στην παρουσίαση της Λάρισας, την ηθοποιό – θεατρολόγο Θεοδώρα Μουκούλη που διάβασε εξαιρετικά τα αποσπάσματα και τον Μάκη Εξαρχόπουλο, δημοσιογράφο, ερευνητή και παρουσιαστή της εκπομπής «Ταξιδεύοντας με τη Θεσσαλία» που συντόνισε τόσο όμορφα την εκδήλωση. Επίσης το βιβλιοπωλείο Παιδεία για την υπέροχη φιλοξενία του.
Και τέλος να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον κόσμο που παρευρέθηκε και στις τρεις παρουσιάσεις του νέου μου βιβλίου «Τριαντάφυλλα του ανέμου», τους αγαπημένους φίλους και φίλες που πρώτη φορά αντίκριζα από κοντά μα που ήρθαν για να με δουν στηρίζοντας με αγάπη – το εκτιμώ αφάνταστα – και γενικά όλους που με τίμησαν με την παρουσία τους. Τις φωτογραφίες φυσικά τις «έκλεψα» από τη σελίδα του εκδοτικού μου μα και τις αγαπημένες και αγαπημένους που παρευρέθηκαν και τις έβγαλαν. Ευχαριστώ.





Δεν υπάρχουν σχόλια: