Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΙΣ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 το "Όπου πάει η καρδιά"


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ από τις εκδόσεις Ωκεανός το νέο μου βιβλίο με τίτλο: "Όπου πάει η καρδιά"

Λίγα για την υπόθεση: Η Αλίκη, συγγραφέας ταξιδιωτικών βιβλίων αποφασίζει να πάει στην Αυστραλία για να βρει την αδερφή της, αρχαιολόγο, η οποία έχει εξαφανιστεί μυστηριωδώς κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού. Μόνη και ανυπεράσπιστη αναγκάζεται να ζητήσει τη βοήθεια του πρώην άντρα της, Κέβιν ο οποίος είναι πετυχημένος εξερευνητής και εργάζεται σε ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια της χώρας πραγματοποιώντας ντοκιμαντέρ σε επικίνδυνες περιοχές. Πόσο εύκολη όμως θα είναι η συνύπαρξη ξανά με εκείνον τον άντρα που είναι απίστευτα γοητευτικός, παθιασμένος και ακόμη ερωτευμένος μαζί της; Και πόσο ακίνδυνη όταν κι αυτή έχει τα ίδια με εκείνον συναισθήματα;

11 σχόλια:

Georgia Kakalopoulou είπε...

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΤΗ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗ! ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ! ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ!

Μαρία Προδρόμου είπε...

Α τώρα το είδα. Αγαπημένη μου, λατρεμένη μου αδερφη χίλια ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!

Ανώνυμος είπε...

Ένα καταπληκτικό βιβλίο γεμάτο περιπέτεια, έρωτα και φαντασία. Πραγματικά υποκλίνομαι στο συγγραφικό σας ταλέντο. Είναι το πρώτο σας που έχω διαβάσει και απλά δεν έχω λόγια. Ο Κέβιν με μάγεψε. Το ίδιο και η Αλίκη.Αφότου το τέλειωσα το ονειρεύομουν μέρες μετά. Έκανα καιρό να διαβάσω άλλο βιβλίο. Μπράβο και πάλι μπράβο. Περιμένω το επόμενο σας και σίγουρα τώρα θα ψάξω και τα προηγούμενα βιβλία σας. Συγχαρητήρια.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΡΙΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ! ΜΠΡΑΒΟ! ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΞΕΝΥΧΤΙΣΕ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!

Χρήστος Χρυσοστόμου από Κύπρο

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς αυτό το βιβλίο. Τώρα είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω και ακόμα νιώθω την αγάπη και τον έρωτα ανάμεσα στον Κέβιν και την Αλίκη. Το ερωτεύτηκα αυτό το βιβλίο και πλέον δεν θέλω να σταματήσω να το διαβάζω. Όταν το διαβάζω, δεν θέλω να τελειώσει. Θέλω απλά να συνεχίσω να διαβάζω χωρίς να τελειώσει ποτέ αυτή η μαγεία του βιβλίου.

Χρυσάνθη

Ανώνυμος είπε...

Nansy S.

Το βιβλίο αυτό το αγόρασα για να το διαβάσω κατά τη διάρκεια της άδειας μου που ήταν δυο βδομάδες τον Μάρτη… Έκανα τη βλακεία να το ξεκινήσω πριν φύγω… μέσα σε μια μέρα το διάβασα. Δεν γινόταν να σταματήσω. Είχα διαβάσει και άλλα βιβλία σας και ήξερα ότι θα αγόραζα κάτι καλό. Πόσο πανέμορφη ιστορία… περιπετειώδης, μυστηριώδης. Και της Αλίκης και της Τζένης της αδερφής της. Είχα υποψιαστεί ποιος ήταν που είχε απαγάγει την Τζένη αλλά δεν με πείραξε. Μου άρεσε πολύ. Μόνο που θα το ήθελα μεγαλύτερο στο τέλος. Τέλειωσε γρήγορα και ήθελα να διαβάσω κι άλλο. Σας παρακαλώ το επόμενο σας βιβλίο κάντε το μεγαλύτερο για να σας απολαμβάνουμε περισσότερο.

Μαρία Προδρόμου είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους μέσα από την καρδιά μου. Τι άλλο να πω δεν ξέρω, πέρα απο το ότι τα λόγια σας μου δινουν τη δυναμη να συνεχισω να γραφω. Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Χριστίνα από Θεσσαλονίκη
Το ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ είναι το δεύτερο βιβλίο σας που διαβάζω, το προηγούμενο ήταν το Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΙΧΛΗΣ. Τέλειο, απίστευτη ιστορία, περιπετειώδες μα και ρομαντικό! Τα είχε όλα! Γέλασα στην αρχή της γνωριμίας της Αλίκης με τον Κέβιν! Τι έρωτας κι αυτός! Μπράβο σας, ότι πω θα είναι λίγο… Σε κάθε βιβλίο σας, μας μαγεύετε με την ιστορία του... Να είστε καλά και να συνεχίσετε να γράφετε.

Μαρία Προδρόμου είπε...

Χριστίνα μου ευχαριστώ από καρδιάς για τα σχόλια σου.

Ανώνυμος είπε...

Katia Erotokritou

Πόσο τέλειο μπορεί να είναι αυτό το βιβλίο,πόσο μαγικό! Το ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ είναι το αγαπημένο μου. Πραγματικά δεν μπορούσα να σταματήσω να το διαβάζω,καθόμουν ώρες και ώρες γιατί ήθελα να μάθω την συνέχεια σαν τρελή. Το βράδυ γινόταν πρωί αλλά εγώ εκεί ακάθεκτη δεν μπορούσα να σταματήσω, με συνάρπαζε σαν τους χτύπους της καρδιάς αυτή η ιστορία, οι ήρωες, η Αυστραλία, ο έρωτας όλα! Συγχαρητήρια κυρία Προδρόμου, το έχω ξεχωρίσει αυτό το βιβλίο σας απ’όλα!

Μαρία Προδρόμου είπε...

Κάτια μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο όμορφα σου σχόλια